Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Pytanie do ludzi z większym doświadczeniem 😉

Który trójkąt widoczności jest prawidłowy a jeżeli żaden to jak powinien wyglądać w przypadku tego konkretnego skrzyżowania.

 

image.png.bd28ea3b6f384a0a2f2aea42494be627.png

image.png.f179e0ee6364ab3704fa6f4f450d8fb7.png

 

i jeszcze jedno, czemu przy tej samej prędkości na drodze z pierwszeństwem program generuje inne trójkąty w zależności którą opcję wybiorę. Czy wybiorę "widoczności" wtedy przy 50km/h L2 jest równe 97 a przy "widoczności przy ruszaniu" już tylko 70 m.

image.thumb.png.c257b1aff2c0615dd53ac94554be948c.png

Edytowane przez MLE
Dodanie kolejnego pytania
Opublikowano

Wartość L2=70 w przypadku "Widoczności przy ruszaniu" wynika z Dz.U. 2016 poz. 124 (OBWIESZCZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY I BUDOWNICTWA z dnia 23 grudnia 2015 r. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie) Załącznik 2 pkt 5

Wartość L2=97 Wynika z Dz.U. 2022 poz 1518 (ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych Rozdział 6. Wzór w tym przypadku został przyjęty na podstawie WR-D-31-2 Wzór 4.4.2

W wersji 2023 były dostępne 4 rodzaje pól widoczności.

image.png

 

W wersji 2024 dodaliśmy kilka nowych przypadków widoczności zorganizowanych w specjalnym oknie.

image.png

 

Okno możemy uruchomić za pomocą ikony

image.png

 

Więcej informacji o zmianach zamieściliśmy na naszej stronie z opisem zmian.

Opublikowano
22 godziny temu, dmatusz3 napisał:

Wartość L2=70 w przypadku "Widoczności przy ruszaniu" wynika z Dz.U. 2016 poz. 124 (OBWIESZCZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY I BUDOWNICTWA z dnia 23 grudnia 2015 r. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie) Załącznik 2 pkt 5

Wartość L2=97 Wynika z Dz.U. 2022 poz 1518 (ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych Rozdział 6. Wzór w tym przypadku został przyjęty na podstawie WR-D-31-2 Wzór 4.4.2

W wersji 2023 były dostępne 4 rodzaje pól widoczności.

 

Czy skoro Dz.U. 2016 poz. 124 (OBWIESZCZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY I BUDOWNICTWA z dnia 23 grudnia 2015 r. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie jest aktem wycofanym, to nie można zostawić tylko danych z WR-D żeby nie mieszać w głowach?

Dodatkowo czy jest możliwość żeby nakładka korzystała ze wskazanych osi pasów drogi z pierwszeństwem żeby generować prawidłowe trójkąty? 

Coś jak przy widoczności na dojeździe do skrzyżowania po odcinku krzywoliniowym.

Opublikowano
Godzinę temu, MLE napisał:

Dodatkowo czy jest możliwość żeby nakładka korzystała ze wskazanych osi pasów drogi z pierwszeństwem żeby generować prawidłowe trójkąty? 

Coś jak przy widoczności na dojeździe do skrzyżowania po odcinku krzywoliniowym.

Interesujący pomysł. Przygotujemy to.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie