MariuszW Opublikowano 26 Października 2020 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2020 Mam problem z ikonami na przestrzeni roboczej. Wyświetlane są na czarnym tle. Resetowałem profil, niestety to nie pomogło, może ktoś z Was ma jakiś pomysł, co można było by jeszcze zrobić aby naprawić ten problem? Poniżej screeny z wersją programu i wyglądem ikon. Cytuj
pawmal Opublikowano 26 Października 2020 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2020 Witam, na czym polegał reset profilu? Cytuj
dmatusz3 Opublikowano 26 Października 2020 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2020 Czy tak się stało po pewnym czasie czy to pierwsza instalacja ZW3D na tym komputerze? Sterowniki graficzne są nieco leciwe, dobrze byłoby je zaktualizować - https://downloadcenter.intel.com/product/98909/Intel-HD-Graphics-630 Cytuj
MariuszW Opublikowano 26 Października 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Października 2020 (edytowane) Starałem się postępować zgodnie z instrukcją, jednak w folderze %appdata% posiadałem strukturę folderów jak na poniższym screenie. Zmieniłem nazwę folderu ZW3D2019 na ZW3D2019_kopia. Następnie uruchomiłem program. W folderze ZWSOFT znajduje się tylko plik konfiguracyjny. Tak, to pierwsza instalacja programu. Po aktualizacji sterownika, zrestartowaniu systemu i uruchomieniu programu pojawił się następujący komunikat. Edytowane 26 Października 2020 przez MariuszW Cytuj
pawmal Opublikowano 26 Października 2020 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2020 Proszę przeinstalować program i sprawdzić. Cytuj
dmatusz3 Opublikowano 26 Października 2020 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2020 53 minuty temu, MariuszW napisał: Tak, to pierwsza instalacja programu. Zakładałem, że program już działał i coś się popsuło. Proszę sprawdzić czy komputer spełnia wymagania systemowe odnośnie programu https://www.zwsoft.com/zw3d/support/system-requirements Cytuj
MariuszW Opublikowano 26 Października 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Października 2020 Po reinstalacji nadal pokazuje się okno z błędem. Kontaktowałem się również z dostawcą oprogramowania, moja licencja pozwala na możliwość aktualizacji do wersji 2020. Zainstalowałem zatem nowszą wersje. Licencje zwróciłem i ponownie aktywowałem przez menadżera licencji. Aktualnie program w ogóle nie chce się uruchomić (próbowałem również uruchomić jako administrator). Cytuj
pawmal Opublikowano 26 Października 2020 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2020 Problem może być ze sterownikami do grafiki, ale moim zdaniem, najlepszym rozwiązaniem będzie bezpośredni kontakt ze sprzedawcą z określeniem parametrów posiadanego sprzętu. Być może będzie potrzebna pomoc zdalna. Cytuj
MariuszW Opublikowano 27 Października 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Października 2020 Problem udało się rozwiązać zmieniając kartę zintegrowaną na NVIDIA. Wersja 2019 i 2020 uruchamia się bez problemu. Temat można uznać za zamknięty. Cytuj
lukasz1111 Opublikowano 19 Listopada 2020 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2020 Mam ten sam problem co kolega wyżej. Komputer stacjonarny z grafiką Nvidia Quadro P1000. Robiłem już wszystko: reset profilu, zmiana grafiki aby mieć pewność że odpala z dedykowanej i nadal ten sam problem. Macie jeszcze jakieś pomysły? Cytuj
MariuszW Opublikowano 19 Listopada 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2020 U mnie dodatkowo sterowniki do karty były zainstalowane razem z systemem i były strasznie okrojone. W zasadzie w panelu sterowania NVIDIA nie miałem żadnych opcji. Po instalacji sterowników ze strony producenta, aplikacja uruchamia się normalnie. Cytuj
pawmal Opublikowano 20 Listopada 2020 Zgłoś Opublikowano 20 Listopada 2020 19 godzin temu, lukasz1111 napisał: Mam ten sam problem co kolega wyżej. Komputer stacjonarny z grafiką Nvidia Quadro P1000. Robiłem już wszystko: reset profilu, zmiana grafiki aby mieć pewność że odpala z dedykowanej i nadal ten sam problem. Macie jeszcze jakieś pomysły? Jakiego programu problem dotyczy? Czy chodzi też o czarne ikony jak wyżej czy problem dotyczy czegoś innego? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.