MariuszW Posted October 26, 2020 Report Share Posted October 26, 2020 Mam problem z ikonami na przestrzeni roboczej. Wyświetlane są na czarnym tle. Resetowałem profil, niestety to nie pomogło, może ktoś z Was ma jakiś pomysł, co można było by jeszcze zrobić aby naprawić ten problem? Poniżej screeny z wersją programu i wyglądem ikon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawmal Posted October 26, 2020 Report Share Posted October 26, 2020 Witam, na czym polegał reset profilu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmatusz3 Posted October 26, 2020 Report Share Posted October 26, 2020 Czy tak się stało po pewnym czasie czy to pierwsza instalacja ZW3D na tym komputerze? Sterowniki graficzne są nieco leciwe, dobrze byłoby je zaktualizować - https://downloadcenter.intel.com/product/98909/Intel-HD-Graphics-630 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariuszW Posted October 26, 2020 Author Report Share Posted October 26, 2020 (edited) Starałem się postępować zgodnie z instrukcją, jednak w folderze %appdata% posiadałem strukturę folderów jak na poniższym screenie. Zmieniłem nazwę folderu ZW3D2019 na ZW3D2019_kopia. Następnie uruchomiłem program. W folderze ZWSOFT znajduje się tylko plik konfiguracyjny. Tak, to pierwsza instalacja programu. Po aktualizacji sterownika, zrestartowaniu systemu i uruchomieniu programu pojawił się następujący komunikat. Edited October 26, 2020 by MariuszW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawmal Posted October 26, 2020 Report Share Posted October 26, 2020 Proszę przeinstalować program i sprawdzić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmatusz3 Posted October 26, 2020 Report Share Posted October 26, 2020 53 minuty temu, MariuszW napisał: Tak, to pierwsza instalacja programu. Zakładałem, że program już działał i coś się popsuło. Proszę sprawdzić czy komputer spełnia wymagania systemowe odnośnie programu https://www.zwsoft.com/zw3d/support/system-requirements Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariuszW Posted October 26, 2020 Author Report Share Posted October 26, 2020 Po reinstalacji nadal pokazuje się okno z błędem. Kontaktowałem się również z dostawcą oprogramowania, moja licencja pozwala na możliwość aktualizacji do wersji 2020. Zainstalowałem zatem nowszą wersje. Licencje zwróciłem i ponownie aktywowałem przez menadżera licencji. Aktualnie program w ogóle nie chce się uruchomić (próbowałem również uruchomić jako administrator). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawmal Posted October 26, 2020 Report Share Posted October 26, 2020 Problem może być ze sterownikami do grafiki, ale moim zdaniem, najlepszym rozwiązaniem będzie bezpośredni kontakt ze sprzedawcą z określeniem parametrów posiadanego sprzętu. Być może będzie potrzebna pomoc zdalna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariuszW Posted October 27, 2020 Author Report Share Posted October 27, 2020 Problem udało się rozwiązać zmieniając kartę zintegrowaną na NVIDIA. Wersja 2019 i 2020 uruchamia się bez problemu. Temat można uznać za zamknięty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukasz1111 Posted November 19, 2020 Report Share Posted November 19, 2020 Mam ten sam problem co kolega wyżej. Komputer stacjonarny z grafiką Nvidia Quadro P1000. Robiłem już wszystko: reset profilu, zmiana grafiki aby mieć pewność że odpala z dedykowanej i nadal ten sam problem. Macie jeszcze jakieś pomysły? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariuszW Posted November 19, 2020 Author Report Share Posted November 19, 2020 U mnie dodatkowo sterowniki do karty były zainstalowane razem z systemem i były strasznie okrojone. W zasadzie w panelu sterowania NVIDIA nie miałem żadnych opcji. Po instalacji sterowników ze strony producenta, aplikacja uruchamia się normalnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawmal Posted November 20, 2020 Report Share Posted November 20, 2020 19 godzin temu, lukasz1111 napisał: Mam ten sam problem co kolega wyżej. Komputer stacjonarny z grafiką Nvidia Quadro P1000. Robiłem już wszystko: reset profilu, zmiana grafiki aby mieć pewność że odpala z dedykowanej i nadal ten sam problem. Macie jeszcze jakieś pomysły? Jakiego programu problem dotyczy? Czy chodzi też o czarne ikony jak wyżej czy problem dotyczy czegoś innego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.