Rafikus Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Witam, Wersja CAD: 2018.07.26(35476)_x64 Od paru dni po uruchomieniu programu otwiera mi się okno wersji testowej. I mimo aktywnej licencji nie otwiera się program w wersji profesjonalnej. Mozna wejść do programu tylko w wersji testowej. W menadżerze licencji widnieje numer aktywnej licencji. Wykonane zostały działania: - reinstalacja programu wraz ze zwrotem licencji online - czyszczenie rejestrów Żadne z powyższych działań nie zadziałało. Proszę o pomoc w tym temacie. Cytuj
dmatusz3 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Czy może pan opisać w jaki sposób licencja przestała działać? Czy program był przeinstalowany? Jeśli tak to proszę się upewnić, że zainstalował Pan tę samą wersję programu, na który jest licencja. Cytuj
Rafikus Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Witam, Ciężko jednoznacznie stwierdzić kiedy licencja przestała działać. Komputer dnia poprzedniego na noc był w stanie uśpienia. W kolejnym dniu program był wyłączony, możliwe że komputer uruchomił się ponownie. Przy próbie uruchomienia programu wyskoczyło okno z wersją testową. Została zainstalowana wersja na której jest licencja: ZWCAD_2019_PLK_Win_64bit Po sprawdzeniu licencji wyskoczyła nieco inna wersja: ZWCAD_2019_SP2_PLK_Win_64bit Nie wiem czy to może mieć wpływ na reinstalację. I czy wpływ ma miejsce zwrotu licencji bezpośrednio z programu lub z menu: menadżer licencji. Cytuj
pawmal Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Witam, Czy data i godzina jest poprawna na komputerze? Czy praca odbywa się przez pulpit zdalny Windows? Jeśli nie, to proszę zwrócić licencję online, uruchomić program jako administrator i dokonać aktywacji online tym samym kodem programowym. Cytuj
Rafikus Opublikowano 26 Maja 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Maja 2020 Witam, Praca odbywała się przez pulpit zdalny windows za pomoca VPN. Od jednego z serwisantów otrzymaliśmy informację, że takie połączenie wymusza uruchomienie wersji trialowej w celu uniknięcia wykorzystywania programu przez kilku użytkowników. Jednym z rozwiązań jest połączenie przez np. TeamViewer lub uruchomienie programu i pozostawienie go otwartego w celu działania na nim przez pulpit zdalny. Temat rozwiązany. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.