Rafikus

Użytkownik forum
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Rafikus

Początkujący

Początkujący (1/6)

0

Reputacja

  1. Witam, Praca odbywała się przez pulpit zdalny windows za pomoca VPN. Od jednego z serwisantów otrzymaliśmy informację, że takie połączenie wymusza uruchomienie wersji trialowej w celu uniknięcia wykorzystywania programu przez kilku użytkowników. Jednym z rozwiązań jest połączenie przez np. TeamViewer lub uruchomienie programu i pozostawienie go otwartego w celu działania na nim przez pulpit zdalny. Temat rozwiązany.
  2. Witam, Ciężko jednoznacznie stwierdzić kiedy licencja przestała działać. Komputer dnia poprzedniego na noc był w stanie uśpienia. W kolejnym dniu program był wyłączony, możliwe że komputer uruchomił się ponownie. Przy próbie uruchomienia programu wyskoczyło okno z wersją testową. Została zainstalowana wersja na której jest licencja: ZWCAD_2019_PLK_Win_64bit Po sprawdzeniu licencji wyskoczyła nieco inna wersja: ZWCAD_2019_SP2_PLK_Win_64bit Nie wiem czy to może mieć wpływ na reinstalację. I czy wpływ ma miejsce zwrotu licencji bezpośrednio z programu lub z menu: menadżer licencji.
  3. Witam, Wersja CAD: 2018.07.26(35476)_x64 Od paru dni po uruchomieniu programu otwiera mi się okno wersji testowej. I mimo aktywnej licencji nie otwiera się program w wersji profesjonalnej. Mozna wejść do programu tylko w wersji testowej. W menadżerze licencji widnieje numer aktywnej licencji. Wykonane zostały działania: - reinstalacja programu wraz ze zwrotem licencji online - czyszczenie rejestrów Żadne z powyższych działań nie zadziałało. Proszę o pomoc w tym temacie.