Jarek Opublikowano 29 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Dzień dobry. (zwcad 2018 profesionalny) Szukam szybkiego sposobu o ile to jest możliwe do wykonania, nadania warstwom kolorów z rysunku. Często dostaję podkłady mapowe od geodetów gdzie wszystkie warstwy w menadżerze warstw mają kolor czarny a w rysunku są kolory właściwe. Dotyczy to również rodzajów linii. Wiem, że można to zrobić ręcznie ale może istnieje jakiś łatwiejszy sposób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmatusz3 Opublikowano 29 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Witam, a jeśli na jednej warstwie będą obiekty w różnych kolorach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 29 Lutego 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Chodzi o mapy zasadnicze. Podejrzewam, że kolory są prawidłowe. Każda instalacja ma swój przypisany kolor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmatusz3 Opublikowano 2 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2020 Proszę o podesłanie w wiadomości prywatnej przykładowej mapy, albo jej części. Spróbujemy opracować taki skrypt, który automatycznie zmieni kolor warstwy na podstawie koloru obiektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 2 Marca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2020 Dziękuję za pomoc ale nie chcę robić aż tyle zamieszania. Myślałem, że może zwcad posiada taką funkcję. Po prostu będę to nadal robił ręcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmatusz3 Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Przygotowaliśmy skrypt do przypisywania cech obiektów do warstw. Skrypt kopiuje cechy takie jak: kolor, styl linii, szerokość linii. Po wczytaniu skryptu dostępne będzie polecenie SETLAYERASOBJECT Skrypt do pobrania SetLayerAsObject.zelx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Super. Na pewno będzie przydatny. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alf Opublikowano 12 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 (edytowane) potwierdzam ogromną przydatność tego skryptu, rysowanie kolorem map, a nie "bylayer".. to istna zmora geodetów....choć zwrócę uwagę, że czasem na tej samej warstwie mapy są narysowane elementy różnym stylem np rózną grubością, jak skrypt się wtedy zachowa? Edytowane 12 Maja 2020 przez alf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmatusz3 Opublikowano 12 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 Skrypt bierze pod uwagę pierwszy element z danej warstwy i na tej podstawie ustala właściwości warstwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 13 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Tak przy okazji. Mam pytanie dotyczące np bloków. Są one brane pod uwagę w działaniu skryptu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmatusz3 Opublikowano 14 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 Bloki nie są brane pod uwagę, tylko zwykłe obiekty rysunkowe np. linie, polilinie, łuki itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.