Martin_S Opublikowano 14 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 (edytowane) "Oj kombinowalem, kombinowałem i się udało" korekta z dn. 30-07-2014 biblioteke wgrywamy do katalogu \ArchZw14\Sys\DwgLib\ Tutorial o przenoszeniu biblioteki stolarki 2D Projektanta A używającego wersji angielskiej i mm do Projektanta B używającego wersji polskiej i cm wg fotek: sprawdzenie podobnie powinno być z biblioteką stolarki 3D, ale to sprawdzę niedługo też. Czyli jest możliwość wymiany i rozbudowy bibliotek pomiędzy Projektantami. Edytowane 30 Lipca 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 14 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 (edytowane) Tutorial - wgrywanie biblioteki stolarki 3D do wersji angielskiej i polskiej korekta z dn. 30-07-2014 biblioteke wgrywamy do katalogu \ArchZw14\Sys\DwgLib\ wg fotek sprawdzenie modelowania 3D stolarką z biblioteki Elementy można dodawac , modyfikowac , kasowac itd. P.S. Brakuje mi możliwości przenoszenia bloków metoda "drag & drop" tj. z biblioteki rozbudowanej A do rozbudowanej B, przydała by sie taka funkcjonalność. Jedyne co ważne ...bibliotekę należy raczej tworzyć w plikach z literą U_opening2d.tk i U_opening3d.tk Edytowane 30 Lipca 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 19 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 (edytowane) Komentarz i zapytanie @jowiki powtórze tutaj: Małe sprostowanie, nie rozbijam sciany. Po zamodelowaniu parametrycznym całość kopiuje np. w lewo onp. 50 000 jednostek i poleceniem S41_SJDX konwertuję na 2D, potem to samo, ale z poleceniemGrupa 3D (S41_SWZH) tworzę model bryłowy 3D solidowo-powierzchniowy po prawej (wybierając opcje solid).Po tej czynności robię operację idiotooporną z wygenerowanym blokiem 3D który jest zbugowanyze wzgledu na wyświetlanie szkieletowe 2D i 3D przesuniete w "fazie".dlatego rozbijam 1x i tworze nowy blok 3D z konkretną nazwą kondygnacji zachowując oryginalnypunkt odniesienia z polecenia Grupa 3D (S41_SWZH). np. Po tych czynnościach obce programy CAD widzą prawidłowy model 2D oraz po prawej prawidłowy model 3D. Po środku jest sparametryzowane oryginalne modelowanie AEC wg ZWCAD ARCHITECTURE np. taka subiektywna metoda pracy jest dla mnie uporządkowana, omijająca "bugi" i idiotoodporna, boZWCAD ARCHITECTURE ciągle sie rozwija jako "młody"program CAD i wymaga cierpliwości, a ma już spore możliwości.Sciany, płyty, belki + otwory + stolarka to bryły solidowe , natomiast słupy, dach, tarcze to bryły powierzchniowe.Osobiscie mi brakuje konwertera brył powierzchniowych na solidowe. Edytowane 21 Lipca 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 (edytowane) Podczas przenosin zasobu bibliotecznego 2D i 3D stolarki z wersji angielskiej do polskiej nie miałem problemu u siebie tj. tych plików (ZWCAD ARCHITECTURE SP2 2014 + Win764bit) Gdy to samo chciałem zrobić na komputerze nr 2 z WINXP 32bit procedura przenosin nie wyszła mniej wiecej taki jest efekt, elementy biblioteczne 2D i 3D nie są widoczne Natomiast u mnie jest ok tak zarówno w angielskiej w mm jak i polskiej w cm Kto ma ochotę potestować i biblioteke stolarki 2D i 3D pod ściany nośne 240mm lub 240mm+izolacja termiczna 150mm to pliki poniżej czekam na spostrzeżenia dot. ZWCAD ARCHITECTURE SP2 + dowolny windows 32 lub 64 bit. ARCHIWUM_Stolarka_2D_3D.zip Edytowane 30 Lipca 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awarch Opublikowano 30 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 BUG z bibliotekami użytkownika Podczas przenosin zasobu bibliotecznego 2D i 3D stolarki z wersji angielskiej do polskiej nie miałem problemu u siebie tj. tych plików (ZWCAD ARCHITECTURE SP2 2014 + Win764bit) _Library_000.jpg Gdy to samo chciałem zrobić na komputerze nr 2 z WINXP 32bit procedura przenosin nie wyszła mniej wiecej taki jest efekt, elementy biblioteczne 2D i 3D nie są widoczne _Library_003.jpg _Library_004.jpg _Library_006.jpg Natomiast u mnie jest ok tak zarówno w angielskiej w mm jak i polskiej w cm _Library_001.jpg _Library_002.jpg _Library_005.jpg Wniosek: Porażka, no bo jak tu projektanci w jednym zespole mogą rozbudowywać indywidualne biblioteki i je z innymi wymieniać, jak się w tym przypadku nie daje. Kto ma ochotę potestować i biblioteke stolarki 2D i 3D pod ściany nośne 240mm lub 240mm+izolacja termiczna 150mm to pliki poniżej czekam na spostrzeżenia dot. ZWCAD ARCHITECTURE SP2 + dowolny windows 32 lub 64 bit. ARCHIWUM_Stolarka_2D_3D.zip Witam, Na naszych komputerach problem się nie powtórzył - udało się wgrać biblioteki użytkownika poprawnie zarówno dla systemu Win7 64 bit jak i dla WinXP 32-bit. Przyczyną może być nieprawidłowy wybór folderu, do którego skopiowane zostały pliki U_Opening2D i U_Opening3D. Folderem, do którego należy je skopiować nie jest folder General Library, a katalog ArchZW14/Sys/DwgLib. rezultat dla Win XP 32-Bit JustynaDrd 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 (edytowane) Dziękuje, skontaktuję się z siostrą Architekt, i powtórzymy wgranie od nowa, bo intuicyjnie powinno działać zawsze niezaleznie czy to nawet wersja angielska ENU z np. mm i polska Plk z np. cm. 30-07-2014 Zdalne wgranie do drugiego komputera biblioteki stolarki do katalogu \ArchZw14\Sys\DwgLib\ się udało. dowodem jest screen wniosek: można śmiało w zespole rozbudowywać biblioteki i wymieniać się. To jest bardzo dobra funkcjonalność ZWCAD ARCHITECTURE by mieć wspólne zasoby. Edytowane 30 Lipca 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 (edytowane) Chciałbym zgłosić problem z wyświetlaniem obiektów 3D w technologii AcDbSubDMesh Class w Zw3D 2014. Proszę przekazać to ZWSOFT bo nie reagują na problem. Format najnowszy DWG 2013. Cel testowania był taki by te obiekty skonwertowac poprawnie w ZW3D 2014 a potem do ZWCAD+ ale sie poprostu nie da, obiekty są "skaleczone" w postaci prętowej 3D zupełnie nie poprawnie jak oryginał (bryły solidowe lub powierzchniowe "nurbopodobne"). Przykład poprawny z pConn6.8 Przykład geometrycznie poprawny z Autocad (mapowanie teksturowe popsute) Przykład niepoprawny w ZW3D 2014 Przykład nr 2 DWG 2013 Audi Q7 Przykład poprawny z pConn6.8 Przykład poprawny z Autocad Przykład niepoprawny w ZW3D 2014 Przykład kompletnie niepoprawny w ZWCAD ARCHITECTURE 2014 SP2 (ZWCAD+ 2014 SP1) Edytowane 5 Sierpnia 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawmal Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Witam W ZW3D elementy AcDbSubDMesh są przedstawione w formie prętowej, ale nie nadają się do wizualizacji. W ZW3D stosuje się przede wszystkim powierzchnie i bryły. Elementy AcDbSubDMesh można stosować do jakiś powierzchni mocno zmiennych, może roślin, drzew, ludzi, terenu..., ale w mechanice czy motoryzacji takie elementy nie mają racji bytu, dlatego, że nie są ze sobą połączone stycznie. Zresztą, proszę zwrócić uwagę jak wygląda koło w tym Audi Q7- jest po prostu kwadratowe. Nie spotkałem się jeszcze, aby jakiś projektant dostarczał geometrię w postaci siatki. Przede wszystkim geometria jest oparta na powierzchniach i bryłach (solidach). Pozdrawiam tpaulina, Dżoana, JustynaDrd i 1 inny 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 (edytowane) Tu chodzi o rozwiązanie prawidłowe w postaci brył lub powierzchni, przynajmniej jak widać programiści ZW3D są bliżej rozwiązania niż od ZWCAD+. Cel główny to możliwość stosowania w/w elementów bibliotecznych wysokiej jakośći (rośliny, ludzie , pojazdy itp.) do ZWCAD ARCHITECTURE, bo obecnie się nie daje to zrobić. Firma IT EasternGraphics GmbH, rozwiązała ten problem, czemu ZWSOFT nie skorzysta z rozwiązań tej firmy? Ok. tak łatwo tej problematyki nie odpuszczę, ale brakuje wsparcia.https://twitter.com/MaverS_71/status/496576499525623808 Edytowane 5 Sierpnia 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 W związku z tworzeniem złożonych stolarek przez @jowikę, jest możliwe zastosowanie np. takiego układu nieregularnego, schodkowego składa sie z 3 okien, jedno małe 150x150cm nad złozonym 2x2 300x300cm, obok małe 150x150cm. O2 z O1 jest scalone. przykład: okna1.dwg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) Tworzenie bloków dynamicznych. Drugiej firmie chińskiej z Pekinu udało się "ominąć" prawa patentowe do tworzenia bloków dynamicznych poleceniem BEDIT, więc liczę na podobne podejście do problemu ze strony ZWSOFT z Guangzhou ..bo jednak można to zaprogramować. Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 W nawiązaniu do tematu rysowania ław wg http://forum.cad.info.pl/blog/7/entry-96-015-rysowanie-fundament%C3%B3w-oraz-%C5%9Bcian-fundamentowych/pokażę alternatywną metodę rysowania ław fundamentowych z wykorzystaniem obiektu płyta/SLAB 1. Kontury zewnętrzne ław reprezentuję obiektem płyta/SLAB, a kontury wewnętrzne są wycinaniem otworów w płycie, dzieki temu zabiegowi zarówno w 2D i 3D wyświetlanie graficzne linii i brył jest prawidłowe i w pewnym sensie cadowo "idiotoodorne" Efekt finalny w 3D Piwnic z fundamentami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Różnica między Eksport rysunku do 3D (t3) a Rozbijaniem obiektów AEC Rozbijanie działa a eksportowanie rysunku psuje elementy 3D AEC-3d-002.dwg -------------------------- AEC-3d-002-t3.dwg Ps. wczesniej źle zdefiniowałem otwory okrągłe, poprawiłem ponownie testy i z funkcją "Rozbijanie obiektów AEC" jest ok, za to z tą drugą coś nie tak (dziwne przeskalowania stolarki) Mam nadzieję że za 2 tygodnie pojawi sie wersja ZWCAD ARCHITECTURE 2015+ z funkacjami LOFT i SWEEP :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 (edytowane) TUTORIAL jak mozna wizualizować drzewa z plików PNG w Artisanie 2.0 https://twitter.com/MaverS_71/status/503642935532199937 http://www.zwsoft.com/forum/viewthread.php?tid=2972&pid=20677&page=5&extra=#pid20677 Edytowane 24 Sierpnia 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) Polecenie S41_DBMX "Model Powierzchni Ziemi" wymaga gruntownej przebudowy, najlepiej z wykorzystaniem polecenia "LOFT" z ZWCAD2015+ a to dlaczego...z powodu "dziwnej procedury zniekształcajacej zadane izolinie w formy powierzchni bardzo niregularne, kanciaste, ortogonalne, zero płynnosci przejść tak jak w komendzie LOFT. Model izolinii dla ZWCAD2015+ i ZWCAD ARCHITECTURE 2014+SP2 Pierw wersja prawidłowa (z wykorzystaniem "LOFT") z ZWCAD 2015+ Obecna wersja wg S41_DBMX "Model Powierzchni Ziemi" Wniosek: Rożnica jakości terenu "kolosalna" i wymaga zmiany gruntownej. Mają wyjść płynne przejścia miedzy izoliniami. Poza tym "kto" to wymyślił zakończenie terenu obwiednią prostokątna wg Globalnego UCS - życzyłbym sobie trzymania się obwiedni izolinii skrajnej wg użytkownika. Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) nastepny "problem" do wersji ZWCAD ARCHITECTURE 2015 - okna w ścianach warstwowych (najczesciej 3 warstwowe - konstrukcja 240mm, izolacja150mm pustka powietrzna np. 30mm, osłonowa 120mm) na rzutach 2D okna powinny miec możliwość wypuszczenia ich w strefe izolacji i pustki tuż przed osłonową) jak na grafice specjalnymi kotwami np. HABE przykładowe kotwy: http://www.habe.pl/idm,15,Pozostale.html Zgłaszam to wyprzedzająco skoro wydanie wersji 2015 ma byc późną jesienią 2014r., brak rozpracowania tego spowoduje iż narzędzie - ściany warstwowe staną sie bezużyteczne. To samo bedzie dotyczyło modelowania okien i drzwi 3D by konczyły sie przed warstwą ostatnią osłonową. Tak uważam i czekam na inne opinie. Przy ścianach dwuwarstwowych powinna byc możliwość zadawania tzw. wegarków termoizolacyjnych nachodzących na ramę okna, to powinno działać w 2D i 3D, problem był zgłaszany w zagadnieniu o stolarce, bo takie zapotrzebowanie od Architektów jest i je opisałem wcześniej (str. 10 13-styczeń-2014) Edytowane 5 Września 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 4 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 (edytowane) Przenosze zapytanie z SHOUTBOXA: @ jowika : (02 wrzesień 2014 - 09:24) Witam. ...nowy rok nowe problemy..? ;). Szukam możliwości wyświetlania okna na rzucie jako linie przerywane ( okno na wys. 160 cm powyżej poziomu podłogi, więc powinno być wyświetlane jako linie przerywane) i nic, czy wogóle jest taka możliwość ,żeby ono się tak wyświetlało? Dodam , że w tej samej ścianie mam takie samo okno na wys. 90 cm powyżej podłogi ,więc potrzebuję aby to ono wyświetlało się jako linie ciągłe. Martin_S : (02 wrzesień 2014 - 10:16) @awarch i ja pokazaliśmy jak tworzyc własną bibliotekę stolarki 2D. W skrócie: bazujemy na warstwie 0 z kolorem błękitnym, tak można utworzyć dowolny rzut 2D z liniami ciagłymi lub przerywanymi.przykład z mojej biblioteki 2D (zastosowanie przerywanych linii)technika WYSIWYG którą stosuje od 2008r. a rozwiązaniem problemu odpowiada przycisk "HIGH WINDOW" Martin_S : (02 wrzesień 2014 - 10:37) poza tym opcja wstawiania stolarki okienka wysokiego powyżej 1m nad linia przekroju poziomego jest możliwa, wystarczy aktywować tą opcję i niepotrzebne staje sie tworzenie stolarki 2D z przerywanymi liniami , mozna uzyc standardowej biblioteki 2D No dopiero teraz stwierdzam "poważny" bug w ZWCAD ARCHITECTURE 2014 SP2 - samoistna podmiana bloku2D stolarki poza kontrola Użytkownika. Drugi problem: Aktywacja "Zmień szerokość jednej strony nie działa"/"Change width of One Side" ..to po co i do czego ma być i służyć ;) - do węgarków w przyszlości, a co z węgarkiem od góry? Brakuje zmiennych do wprowadzenia zmian w 2D i 3D, linia parapetowa pozioma wina byc graficznie bez zmian (dół otworu 3D) Edytowane 4 Września 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 5 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 (edytowane) Ten artykuł pozwoli inzynierom ZWSOFT zapoznania się z podstawami fizyki budowli (jak prawidłowo montować stolarkę w ścianach warstwowych) by wersja ZWCAD ARCHITECTURE 2015 ze ścianami warstwowymi prawidłowo wstawiała stolarke w 2D i 3D) p.s. lepiej zawczasu zainterweniować by nie było programistycznego błędu, ważnego merytorycznie w wersji jeszcze nie wydanej 2015. http://www.oknagalio.pl/poradnik/pozycja-i-montaz-okna-w-scianie Edytowane 5 Września 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 6 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) #TIP: KOWALSTWO ARTYSTYCZNESYMULACJA ELEMENTÓW 2D jako 3DArtisan 2014, nakładanie teksur na następujące elementy płaskie:Polilinie o grubosci > 0Fonty TTF (truetype)zamkniete obszary wypełnienione hatchem typu SOLIDJesli wykonamy zbyt duży model 3D, istnieje prawdopodobieństwo zaimportowania geometrii, która ulega uproszczeniu, to BUG (do zgłoszenia!!!) polilinie łukowe są zmieniane i upraszczane na wielokąty poliliniowe Przykład tutoriala krok po krokuOryginalny widok1. w/w obrazek JPG skonwertowany do TIFF 1 bit i zapisany do DWG jako raster2. wykonanie murków i kolumn i otoczenia3. import modelu do Artisana 2014 i renderingmodel o optymalnym rozmiarze ma zaimportowaną geometrię poprawnie---------------------------------4. Import zbyt dużego modelu 3D do Artisana i rendering(BUG: polilinie łukowe są zmieniane i upraszczane na wielokąty poliliniowe) Edytowane 6 Września 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 7 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 (edytowane) 3 września 2014r. odbyło się Seminarium w Łodzi m.in. z obsługi Artisan 2014, który prowadził Clive Davis Business Development Director z firmy LightWorksDesignpodzielę się tym co się nauczyłem, - np. tworzenie własnego archiwum tekstur poprzez Snapshoty #TIP: Tworzenie własnej tekstury trawy w ARTISAN 2014Tip krok po kroku tu korzystanie z własnej biblioteki archiwalnej jak się już ją ma plik *.lwz jest spakowanym katalogiem archiwalnym plików *.lwx plik *lwx jest teksturą Artisana 2014 Od poczatku. Tworzę do demonstacji fikcyjny pofalowany pagórek poleceniem LOFT.Tworzona tekstura ma być dobej jakości dla kamery w duzym oddaleni jak i z bliska Wykorzystuję dobrej jakosci asymetryczną teksturę 4000x3000px i przerabiam w GIMP na symetryczną 3000x3000px tak aby kafelki tekstur pasowały idealnie na stykach wszystkich boków.Przygotowaną teksturę trawy 3000x3000px zapisuje w 2 wersjach: High Quality Grass 3000x3000px 1500mmx1500m and Medium Quality Grass 1500x1500px tez 1500mmx1500mZapis materiału do zakładki bocznej własnego archiwumWidok z góry z bardzo oddalonej kamery Widok na trawę (kamera troche bliżej i dalej - perspektywa) kamera bardzo blisko trawy Edytowane 7 Września 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 8 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 (edytowane) BUG Artisana 2014 (prawdopodobnie do skorygowania w wersji 2015) Lewitacja całego modelu geometrii DWG konwertowanego do Artisan 2014 nad wirtualną powierzchnią horyzontalną półprzestrzeni Artisana. Po prostu cała zawartość wzgl. najnizszego punktu modelu dosłownie wisi w powietrzu i robi "durny" cień pod spodem. To jest poważny BUG, podczas modelowania np. Budynku i chodnika widać jak budynek wisi/lewituje z chodnikiem na tle tła. Albo jak "trawiasta" wyspa wisi nad płaszczyzną horyzontalną, widać spód, wyspy - efekt "ufo" Drugi BUG polega na drastycznym upraszczaniu modelu zawierającego polilinie o grubości >0, objawia się to tym że im wiekszy obszar renderowanego obszaru tym to uproszczenie jest "drastyczne", łuki polilinii ulegają zmianie na wielokąty łamane, operacja regen i zapis modelu przed konwersją do Artisana nie pomaga. (Tutorial z krótkim ogrodzeniem jeszcze jako tako wygląda, ale dodawanie dodatkowych przęseł psuje model.) Edytowane 8 Września 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 8 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 (edytowane) Powtórny test polecenia LOFT, które pojawi się w ZWCAD ARCHITECTURE 2015 + render w Artisan Modelowanie obecnie można wykonać w ZWCAD2015 BETA, a rendering na ZWCAD ARCH 2014 SP2+ARTISAN 2014 Edytowane 8 Września 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 10 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Nowa funkcjonalność Artisana (Artisan Network Rendering) Renderowanie sieciowe http://www.lightworksartisan.com/article13_satisfy-your-need-for-speed-with-anr.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 13 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) Propozycja nowej funkcjonalności po rozwiązaniu problematyki z AcDbSubDMesh Class - Narzędzia: NURB DEFORMATIONS do ZWCAD ARCHITECTURE 2015? http://www.zwsoft.com/forum/viewthread.php?tid=2972&pid=20754&page=5&extra=#pid20754 Renderingi Artisanem Podsumowanie: Uporczywy brak rozwiązania problematyki z AcDbSubDMesh Class hamuje rozwój ZWCAD ARCHITECTURE w 3D Edytowane 14 Września 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 14 Września 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Zamiana materiałów poprzez SNAPSHOTY w Artisan 2014(Pozostałe zmienne/parametry bez zmian) Przed zmianą Po zmianie materiałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.