W.Labocha Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 jestem początkującym użytkownikiem i nie mogę sobie poradzić z automatycznym odczytem długości linii (2D). W przypadku zwykłej linii łamanej, po wskazaniu jednego odcinka ZWCAD od razu podaje jej długość i nie mogę pokazać następnych odcinków, aby odczytać "CAŁKOWITĄ długość LINII". Po zamianie tej linii na polilinię program prosi o wskazanie linii, a po wskazaniu początku linii każe wskazać "przeciwległy narożnik" i dalej "wskaż linię" itd., nie pokazując żadnej wartości długości. Gdzie tkwi błąd? Kompilacja "2011.02.28(16649)" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmatusz3 Opublikowano 14 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Być może film nieco ułatwi sprawę. pomiar_długości_linii.avi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W.Labocha Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Dzięki, ale program zachowuje się zgodnie z filmem, ale tylko dla zwykłych linii. Dla polilinii (składającej się tylko z odcinków prostych) w żaden sposób ZWCAd nie przyjmuje zaznaczenia?! i tym samym nie podaje długości linii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assgarth Opublikowano 18 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 W załączniku jedna z wielu funkcji, która pozwala na odczyt długości wskazanych obiektów na rysunku. Plik należy wczytać za pomocą polecenia "_appload", a następnie w linii poleceń ZwCAD'a wpisać: vla-get-TotalObjLength i nacisnąć ENTER. Program poprosi o wskazanie obiektów (linie, polilinie, okrąg, łuk, spline) a następnie, po zatwierdzeniu wyboru przyciskiem ENTER, wyświetli w linii poleceń sumaryczną długość wskazanych obiektów. pozdrawiam vla-get-TotalObjLength.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...