Bartek1977 Opublikowano 3 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 (edytowane) Czasami zdarza mi się, że program nie chce policzyć pola kreskowania - podaje wartość "0". Na podanym przykładzie narysowałem kreskowanie poprzez wskaż punkty i w oknie właściwości pole=0, z ciekawości obrysowałem jeszcze raz obszar polilinią, następnie wypełniłem go kreskowaniem i wynik pola powierzchni już był ok. Może mi ktoś powiedzieć dlaczego tak się dzieje? pole_kreskowania.dwg Edytowane 3 Marca 2018 przez Bartek1977 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmatusz3 Opublikowano 4 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Obecnie jeśli na obwiedni kreskowania znajdują się nakładające obiekty, przecięcia to pole kreskowania jest = 0. Proszę użyć funkcji _overkill do usunięcia tych obiektów i zakreskować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1977 Opublikowano 4 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Dziękuję za odpowiedź, już wszystko jasne. Temat można zamknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1977 Opublikowano 17 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 Niestety muszę wrócić do tematu. Jeżeli w kreskowaniu są wyspy, to pole powierzchni nie jest liczone. Robiłem już reset profilu, ale to nie pomaga. garaz.dwg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmatusz3 Opublikowano 17 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 Faktycznie, u mnie też tak jest. Dla wersji pro można spróbować utworzyć obwiednie (polecenie boundary i różnicę obszarów - działa tylko w wersji pro) Ewentualnie można użyć polecenia areasum (dla obu wersji), ale trzeba wyliczyć dwa obszary i odjąć pola powierzchni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.