Martin_S Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 (edytowane) taki tam test LWARTISAN 2014 2.0 :) 06-2014 korekta materiałów i oświetlenia (uczę się) Edytowane 14 Czerwca 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awarch Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Robi wrażenie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 (edytowane) Polecam następujące biblioteki CAD: http://www.bibliocad.com/ http://www.archispace.pl/ Wykonywanie renderingów o wysokich rozdzielczościach min. 4K i wyzszych, (dzieki @awarch) Edytowane 15 Kwietnia 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 (edytowane) W starej wersji ARTISAN 1,0 był bład generowania tekstury na ścianie poddanej poleceniu ALIGN WALL to ROOF Druga próba dowodząca, iż komenda Align Wall to Roof powoduje bug-a tej wyciąganej ściany.Wyciągana ściana nie jest także bryłą solidową ACIS, podłużne takBudynek środkowy ma wszystkie ściany solidowe ACIS,Budynek prawy to kopia środkowego, z rozbitymi 1-krotnie ścianami ACIS (stają sie bryłami powierzchniowymi, NON ACIS) p.s tak było w 2013 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- W wersji ARTISAN 2014 2.0 z kwietnia 2014 problem rozwiązano Edytowane 17 Kwietnia 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Wesołych Swiąt + niespodzianka świąteczna . Praktyczny test zastosowania dowolnej tekstury świątecznej na jajku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 nowa funkcja do najnowszej wersji ZWCAD ARCHITECTURE, modelowanie bryłami solidowymi (obiekty BIM) na dowolnej linii, polilinii, krzywej ... odnawiam propozycje z czerwca 2013 !!! :) :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 (edytowane) UDAŁO SIĘ, bazując na aktualnej wersji ZWCAD ARCHITECTURE 2014 SP1 jest możliwe modelowanie przestrzennych konstrukcji z zakończeniami normalnymi na początku i końcu linii/polilinii/łuku wykorzystując własności polecenia Path Surface. p.s. mało tego, obiekt taki reaguje jak obiekt BIM, mozna zmieniac punkt przebiegu sciezki przez przekrój, jak kształt samej ścieżki można zmieniać jak zwykłą linię/polilinię/krzywą (do modelowania architektonicznego jest ok) Niestety wielki minus, po wykonaniu polecenia 3D Group obiekt 3D nie jest bryłą 3D ACIS i nie podlega komendom SLICE ..uuuuuuuuuuu szkoda !!!! Niestety ta metoda nie jest dla mnie użyteczna dla dalszej konstrukcyjnej obróbki, ale architektom jak najbardziej może się to przydać :) (BRYŁY POWINNY BYĆ JEDNAK DEFINITYWNIE BRYŁAMI ACIS) Teraz pozostaje kwestia wpływu na typ zakończeń na początku i końcu, obecnie możliwe jest zakończenie normalne (przekrój prostopadły do prowadzonej ścieżki) typu "0" ogólnie "marzy mi się" wpływ na takie zakończenia jak na schemacie z czerwca 2013r. tj. Polecenie do definiowania sposobu zakończenia początku i końca obiektu 3D BIM tj. Typ 0 - zakończenie normalne do stycznej w punkcie P1 lub P2 obiektu 3D BIM (aktualnie możliwe!!!) Typ 1 - zakończenie równoległe do płaszczyzny globalnej XY stycznej w punkcie P1 lub P2 obiektu 3D BIM Typ 2 - zakończenie prostopadłe do płaszczyzny globalnej XY stycznej w punkcie P1 lub P2 obiektu 3D BIM wyjątki: Kiedy styczna obiektu 3D BIM w punkcie P1 lub P2 jest równoległa do płaszczyzny globalnej XY , zakończenie typu 1 nie jest aktywne (bo następuje efekt nieskończonego przekroju). Kiedy styczna obiektu 3D BIM w punkcie P1 lub P2 jest równoległa do osi globalnej Z , zakończenie typu 2 nie jest aktywne (bo tu także następuje efekt nieskończonego przekroju). 24-04-2013 DODATKOWE UWAGI: Do komendy Path Surface nie mam uwag, ale po jednokrotnym rozbiciu obiekt 3D winien stać się bryłą solidową ACIS, a nie powierzchniową, efekt końcowy winien być taki jak to robi komenda SWEEP w ZWCAD2012 (intellicad). Edytowane 24 Kwietnia 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 (edytowane) Jako konstruktor sobie ponarzekałem, ale pokaże zalety konstrukcyjne komendy PATH SURFACE tworząc pergolę stalową na podeście żelbetowym schemat 2D szkieletowy profili rurowych 140x140x8 widok mocowania do podłoża z cieniowaniem GOUARADA widok całości z cieniowaniem GOUARADA (ramy 3x3m co 1m) WIDOKI DOCELOWE KONSTRUKCJI z ARTISANA2014 TEST#2 Edytowane 24 Kwietnia 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 (edytowane) Kontynuacja zastosowania praktycznego komendy PATH SURFACE. Danej polilinii przyporządkowano odpowiedni przekrój z odpowiednim offsetem , jest to bardzo plastyczny obiekt BIM. W skrócie: model prętowy z narzuconym przekrojem z odpowiednim offsetem i zakończeniami normalnymi. Idealne narzędzie dla Architektów, co lubią "poszaleć" z wizją czegoś tam :to_nie_ja: . Przykład praktyczny do więźby jętkowej, gdzie kazdy profil 3D jest reprezentowany jako odcinek prosty polilinii, z zakończeniami normalnymi na obu końcach. wniosek i prośba do ZWSOFT... by była możliwość zastosowania zakończeń na "ścieżce" pod określonym kątem/skosem narzucanym przez użytkownika (obecne zakończenia są normalne) Edytowane 25 Kwietnia 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Za pomocą polecenia PATH SURFACE elementom poziomym prostokątnym (podwójna jętka, murłata) i VERTICAL PLATE (krokwie - przekroje prostokątne , także) udaje się uzyskać zakończenia pretów/ścieżek prostopadłe do płaszczyzny globalnej XY. W przypadku przekroi dowolnych (dwuteowniki itp.) sugerowałbym modelowanie prętowe BIM (za pomocą PATH SURFACE) - połączenia doczołowe prostopadłe typu T w przypadku przenikania sie elementów pod dowolnym kątem - połączenie typu X nie musi byc połaczenie doczołowe prostopadłe. Chodzi tu o prawidlowy wygląd połączeń różnych elementów o różnych przekrojach. Z zakończeniami równoległymi do płaszczyzny globalnej XY pomyśle (generalnie z przekrojami prostokątnymi nie ma problemów) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2014 #TEST001: Dwuelementowa forma abstrakcyjna o konstrukcji drewnianej za pomocą ZWCAD ARCHITECTURE i ARTISAN2014 Szkoda, tylko że ścieżka musi należeć do 1 płaszczyzny, dlatego trzeba było rozbić na 2 osobne obiekty o różnych płaszczyznach nierównoległych względem siebie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 W modelowaniu zaawansowanym bardzo przydatna byłaby komenda z Autocada convtosolid jak w artykule http://www.automapki.com/products/automesher-application.html Mesh to solid, solid to polyface mesh convert with Automesher application Created on Sunday, 10 March 2013 15:55Automesher application offers a functionality to convert any polyface mesh DWG drawing entity, even these not convertible for CONVTOSOLID command, into true 3D solid object. Modeling with solids in comparison to standard meshes gives an unique possibility to use union, subtract and intersect boolean operations, and other advanced solid editing commands available only for 3D solid drawing entities. Mesh to solid, solid to mesh with Automesher To ensure that every mesh to solid conversion will succeed, Automesher application comes with additional features to fix input 3D mesh models and heal their geometry. It is possible to ask Automesher application to automatically unify or invert mesh traingles normals, and fill up and create any missing holes. These options in common and most cases are sufficient to convert any mesh to solid entity. However CONVTOSOLID native AutoCAD command can also convert mesh to solid 3D object, it is well known that in many cases, even for simple 3D mesh models, it fails and only "object cannot be converted" error message is printed in the command line window. It is important to notice that CONVTOSOLID command present in AutoCAD software is not yet available in BricsCAD or ZWCAD DWG platforms. In addition to advanced mesh to solid conversion functionality, Automesher application can also be used to import/export from STL, OBJ, STEP, IGES, SAT, BREP, 3DM, SKP, 3DS, VRML, PLY and many other 3D file formats. It is compatible with AutoCAD, BricsCAD, ZWCAD and ZWCAD+ DWG editors and its evaluation version allows to fully test it during the first 5 initial days. Take advantage of the solid modeling capabilities available for 3D solids. When you convert mesh, you can specify whether the converted objects are smoothed or faceted, and whether the faces are merged. The smoothness and number of faces of the resulting 3D solid are controlled by the SMOOTHMESHCONVERT system variable. Whereas the previous example shows a conversion to a smooth, optimized 3D solid, the following example shows a conversion to a faceted 3D solid in which the faces are not merged, or optimized. The following tables list the objects that can be converted to solid objects and some limitations on their conversion. To pozwoli po modelowaniu za pomocą PATH SURFACE zastapic powierzchniowe obiekty 3D jako solidowe ACIS podlegających operacjom booleanowskim i innym do obróbki brył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 (edytowane) Szkoda ze 5-dniowa wtyczka do ZWCAD+ AUTOMESHERA nie działa prawidłowo, obiekt 3D powierzchniowy po konwersji nie staje sie bryłą solidową by podlegac np. komendzie SLICE (było by to dalsze ulepszenie komendy PATH SURFACE) Dziwne jest to , ze obiekt zachowuje sie jak "pseudosolidowy" ale solidem w takim ujeciu nie jest po rozpoznaniu przez 3Dmass properties Edytowane 26 Kwietnia 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 (edytowane) Pilna potrzeba o dodatkową funkcję do 3D. Mamy obecnie przekształcenie Solid to Surface, ale również potrzebne jest odwrotne podejście i przekształecenie Surface to Solid (cos podobnego do convtosolid) p.s. Prace rozwojowe programu "idą" "jak krew z nosa" za wolno, kuleje szczególnie modelowanie 3D obiektów o specyficznych i abstrakcyjnych formach, z tradycyjno-"prymitywnymi" formami nie ma problemu. Pozostaje nadal czekanie. Wiele rozwiązań do Architektury i modelowania 3D przecież można zaimplementować z ZW3D którego ZWSOFT jest właścicielem a wywodzących się z VX Corporation. Po co i dlaczego ? Path Surface działa ok, przekroje z offsetem osadzane są prostopadle (normalnie) do ścieżki. Ścieżkę mozna dynamicznie korygowac a za tym podąża model 3D. Dużym minusem jest brak wpływu na kąt nachylenia przekrojów na początku i końcu ścieżki (szczególnie przydatne do sparametryzowania jętek - jako przykład, gdzie nie można końcówek jętek naciąć równolegle do krokwi. Brak możliwości wykonywania połączeń doczołowych krzyżulców do pasów, koncówki przekrojów powinny być równoległe do pasa dźwigara. Po przetworzeniu poleceniem 3D group otrzymujemy przestrzenną konstrukcję 3D Surface, a nie 3D Solid. Narzędziem konwertującym na bryły 3DSolid możnaby było dalej te elementy obrabiać. Póki nie ma narzędzia Path Surface bardziej zaawansowanego (tzn. z wpływem na nachylenia przekroju na końcach ścieżki) potrzebne jest przekształcenie obiektów 3D Surface na 3DSolid, które podlegają opreacjom booleanowskim, SLICE itp. Bez tych narzędzi stoję w miejscu i konstrukcje kreśli się za długo i mozolnie. Edytowane 27 Kwietnia 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 (edytowane) Kontynuacja "szkolenia" wykorzystania zalet PATH SURFACE w modelowaniu prętowym konstrukcji 3D z brył powierzchniowych. Na obrazkach konstrukcja abstrakcyjna, ramowa z płytą żelbetową (chodzi o idee tego polecenia) SCHEMAT IDEOWY (modelowanie prętowe z wykorzystaniem polilinii i przekrojów z kształtowników stalowych) strop żelbetowy i blachy stóp słupów z otworami - polecenie SLAB (płyta) Zasada i efekt działania polecenia Path Surface (pokazanie ścieżki z ciągłej polilinii - słup-rygiel-rygiel-słup i przekroju z punktem wstawienia na ścieżce - offset punkt) całość: fragment w powiększeniu: Efekt końcowy modelowania prętowego 3D z płytą żelbetową i blachami słupów jako obiekty SLAB (płyta) z Artisana2014 P.S. Do koncepcyjnego kreślenia dość "fajne" narzędzie dla architektów i z mocnymi ograniczeniami dla konstruktorów :to_nie_ja: https://twitter.com/MaverS_71/status/460866030261112832 29-04-2014 Dodatkowy komentarz: Ścieżka w postaci pojedynczej łamanej polilinii ciągłej j.w. słup-rygiel-rygiel-słup prawidłowo wykonuje połączenia doczołowe pośrednie tzn styk słup-rygiel, w kalenicy rygiel-rygiel, rygiel-słup. Najbliżej do stworzenia narzedzia 3D BIM Profile ma właśnie Path Surface, brakuje 3 rzeczy: 1. Offsetów przekrojów od początku ścieżki i końca ścieżki 2. Możliwość deklaracji nachylenia kątowego przekroju wzgledem płaszczyzny globalnej XY na począku ścieżki i końcu ścieżki tj. z uwzględnieniem offsetu z pkt. 1 3. Po wykonaniu polecenie 3D group jakiekolwiek bryły 3D powierzchniowe winny mieć możliwość zamiany na bryły 3DSolid (ACIS) poleceniem Surface to Solid , a te bryły podlegały by operacjom booleanowskim, SLICE, 3dmass properties Forma graficzna rozbudowanego narzędzia do modelowania 3D Generalnie o to mi chodziło, modelujemy prętowo liniami, na których tworzony jest model 3D powierzchniowy na podstawie danego przekroju. Ustalamy lewy i prawy offset ścieżki i przekroju na ścieżce. Na koniec ustalamy kąt dla konca przekroju na początku i końcu ścieżki (offset w/w cofa przekrój) jak na w/w grafikach. O takim narzędziu marzę od roku oraz na Surface to Solid bądź convtosolid. Edytowane 29 Kwietnia 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awarch Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Za pomocą polecenia PATH SURFACE elementom poziomym prostokątnym (podwójna jętka, murłata) i VERTICAL PLATE (krokwie - przekroje prostokątne , także) udaje się uzyskać zakończenia pretów/ścieżek prostopadłe do płaszczyzny globalnej XY. W przypadku przekroi dowolnych (dwuteowniki itp.) sugerowałbym modelowanie prętowe BIM (za pomocą PATH SURFACE) - połączenia doczołowe prostopadłe typu T w przypadku przenikania sie elementów pod dowolnym kątem - połączenie typu X nie musi byc połaczenie doczołowe prostopadłe. Chodzi tu o prawidlowy wygląd połączeń różnych elementów o różnych przekrojach. Z zakończeniami równoległymi do płaszczyzny globalnej XY pomyśle (generalnie z przekrojami prostokątnymi nie ma problemów) :) Witam :) Udało mi się uzyskać przekroje prostopadłe wykorzystując jedynie funkcję "Ścieżka powierzchni", bez wykorzystania opcji Płyta Pionowa. Jako ścieżkę wykorzystałam linię nachyloną do płaszczyzny XY pod kątem, a jako ścieżkę powierzchni przekrój prostokątny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Witam, z krokwiami to pikuś, jak jętki poziome zaprogramować jako BIM z zakończeniami ściętymi pod kątem po obu stronach równelegle do spadku dachu. Ot zagadka. narzędzie zaproponowane rozwiązuje globalnie dowolny typ ścieżki i mocowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam :) Udało mi się uzyskać przekroje prostopadłe wykorzystując jedynie funkcję "Ścieżka powierzchni", bez wykorzystania opcji Płyta Pionowa. Jako ścieżkę wykorzystałam linię nachyloną do płaszczyzny XY pod kątem, a jako ścieżkę powierzchni przekrój prostokątny. photo_export.jpg Witam Ten sposób oddaje efekt finalny, ale nie jest prawidłowy z zasadą tak jak ma działać kreslący tj. danej linii/polilinii/krzywej przyporządkowany jest przekrój w postaci zamknietej polilinii ..póki co PATH SURFACE będzie kreślił po ścieżce z zakończeniami normalnymi na poczatku i końcu ścieżki. Nietypowe zakończenia pod róznymi katami można doczepiać do poczatku i końca ścieżki bryłami solidowymi, a jesli chcemy mieć inne nachylenia przekroju niż normalne ustalane w proponowanym narzędziu jako kąt płaszczyzny przekroju a płaszczyzną globalną XY. to załatwia zastosowanie tego do łączenia wielu nietypowych połączeń. Najlepiej początek i koniec scieżki ustawiać prostopadle lub równolegle do płaszczyzny globalnej XY, wtedy PATH SURFACE jest dość "idiotoodporna" w modelowaniu 3D, co pokazałem na przykładach graficznych wyżej. Edytowane 30 Kwietnia 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 (edytowane) Witam Teraz będzie przykład futurystycznego narzędzia do ZWCAD ARCHITECTURE - 3D RC DETAILING dla słupów i belek p.s. Skoro na bazie istniejącej wersji ZWCAD ARCHITECTURE i ARTISAN2014 da radę to wykreować więc przy dobrych chęciach ZWSOFT może to wdrożyć. Narzędzie dedykowane w szczególności dla konstruktorów którzy mogą potestować układy przestrzenne zbrojenia w belkach i słupach. Pierw "klasyczne" modelowanie 2D/3D w ZWCAD ARCHITECTURE Widok 3D wireframe ze zbrojeniem Widok 3D z cieniowaniem Gouarauda Widok aksonometryczny "klasyczny" z cieniowaniem Gouarauda Widok aksonometryczny zbrojenia z cieniowaniem Gouarauda (widok belek wygaszono) A teraz to po wizualizacji ARTISANEM2014 (słupy - materiał żelbet, belkom - przypisano dla lepszej widoczności zbrojenia szkło barwione jasne przeźroczyste, zbrojenie - materiał stal żebrowana lub w kolorach jako alternatywa wyróżnienia zbrojenia dolnego, górnego i strzemion) Widok na całość Szczegół połączenia słupa z belką Szczegół połączenia słupa z belką i wspornikiem Wariant kolorystyczny "naturalny" Wariant kolorystyczny "kolorowy" : zbrojenie dolne zielone, górne czerwone, strzemiona fiolet A teraz komentarz po co i na co: Tradycyjnie po to by się ZWSOFT wziął się "ostro" do roboty, by gonił z innowacjami konkurencję CAD i nie stał w miejscu. :good: Edytowane 1 Maja 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 (edytowane) Można wykonując polecenie PATH SURFACE wykorzystać przestrzenne ścieżki, bo myślałem wcześniej ze należące tylko do danej płaszczyzny. przykład HELISY z lispu http://www.vizikos.com/lisp/spiral.lsp do wykorzystania jako strzemię spiralne do słupa żelbetowego okrągłego. Edytowane 1 Maja 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 (edytowane) Kontynuacja testu 3D RC DETAILING - kompeksowo zazbrojono słupy okrągłe i belki Widoki 3D aksonometryczny z cieniowaniem GOURAUDA (wygaszono kontury słupów i belek) Widok z Artisana2014 (słupom i belkom nadano przeźroczystość dla uwidocznienia zbrojenia) Szczegóły węzłów To co wyżej w kolorystyce neutralnej naturalnej Edytowane 2 Maja 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 C.D. o 3D RC DETAILING (oj to bardzo daleka przyszłość) tym razem uszczegóławianie i wymiarowanie pręta na płasko 2D i w 3D wg ISO3766 (w Polsce mamy wersję PN EN ISO 3766:2006) WIDOK 2D WIDOK 3D z cieniowaniem WIDOK z ARTISAN2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 (edytowane) Tym razem zainspirował mnie w tym abstrakcyjnym ujęciu (♡) tweet → https://twitter.com/JoannaTDB/status/456720670836400128/photo/1 a źródłem głównym jest ten PDF → http://tnij.org/castle1001 oraz ten maswerk gotycki: http://www.geogebratube.org/student/m5784 do praktycznego zastosowania w architekturze zabytkowej - motyw gotycki ..test ZWCAD ARCHITECTURE 2014 SP1 + ARTISAN2014 6-05-2014 korekta test objał takie zagadnienia: wykonanie otworu pod okno łukowe w ścianie murowanej wykonanie okna za pomocą PATH SURFACE - rama i SLAB- szyba nałożenie tekstury na szybę Edytowane 6 Maja 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 :update: :eureka: :1: Jest najnowsza wersja ZWCAD TOUCH 1.2 pod ANDROID z opcjami dodatkowymi do 3D i obsługi model/layouty :dziekuje: http://www.zwsoft.com/forum/thread-3641-1-1.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_S Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 (edytowane) Kontynuacja testu na abstrakcyjnym przykładzie do architektury zabytków - GOTYK - zastosowanie głównie poleceń CREATE WALL BEAM, STANDARD COLUMN, SPECIAL SHAPED-HOLE i moja ulubione ostatnio PATH SURFACE Edytowane 6 Maja 2014 przez Martin_S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.