BKW Opublikowano 22 godziny temu Zgłoś Opublikowano 22 godziny temu vernum = "24.20_2025.09.18(#21295-a9cf7c3dc1b)_x64" Mam problem na jednym stanowisku z brakiem wyświetlania się ikon, tak jak to widać na załączonym zrzucie ekranu. Taki stan rzeczy zastałem pewnego dnia po włączeniu programu. Próba naprawy poprzez reinstalację, usunięcie danych użytkownika, czyszczeniu rejestrów ręcznie i automatycznie - nie powiodła się. Resetowanie CUI, wgranie nowego profilu, stworzenie od podstaw WORKSPACE'a też się nie powiodło. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu
RobS Opublikowano 22 godziny temu Zgłoś Opublikowano 22 godziny temu Spróbuj uruchomić program jako administrator klikając na ikonę ZWCADa prawym przyciskiem myszy. Instalujesz od razu wersję SP2.2 czy wykonujesz aktualizację ze starszej wersji?
BKW Opublikowano 21 godzin temu Autor Zgłoś Opublikowano 21 godzin temu Robiliśmy wszystko, łącznie z kopiowaniem całego folderu ZWCad z jednego komputera na drugi - nic nie pomaga. Godzinę temu, RobS napisał: Instalujesz od razu wersję SP2.2 czy wykonujesz aktualizację ze starszej wersji? I jedno i drugie - niestety bez powodzenia
RobS Opublikowano 20 godzin temu Zgłoś Opublikowano 20 godzin temu Odinstaluj program narzędziem FixIt 2024 i zainstaluj ponownie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się