kacper1710 Posted August 3, 2021 Report Share Posted August 3, 2021 Witam, Od paru godzin zmagam się z problem, mianowicie po eksporcie pliku z dialuxa do dwg otrzymuje rysunek z lampami, które niestety nie są blokami, przez co nie mogę ich zamienić funkcją blockreplace na docelowe lampy, dlatego też chciałbym napisać program, który by mi zaznaczył te wyeksportowane lampy i zamienił na moje, które sobie narysowałem i zrobiłem z nich bloki, niestety no lekko mówiąc w tym języku programowania jestem zielony i nie do końca wiem jak zacząć. Jakby ktoś mi pomógł, albo chociaż zarzucił jakiś pomysł byłbym ogromnie wdzięczny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmatusz3 Posted August 3, 2021 Report Share Posted August 3, 2021 Proszę podesłać kawałek rysunku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kacper1710 Posted August 4, 2021 Author Report Share Posted August 4, 2021 wysłać ci screena czy chcesz dwg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmatusz3 Posted August 4, 2021 Report Share Posted August 4, 2021 dwg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kacper1710 Posted August 9, 2021 Author Report Share Posted August 9, 2021 Rysunek1.dwgtak to wygląda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...