e_CAD Posted December 5, 2017 Report Posted December 5, 2017 (edited) Znaleźliśmy błąd, który występuje w ZWCAD 2017/2018 w pliku menu .mnu, a dokładnie w paskach TOOLBAR'S z ikonami. OPIS BŁĘDU: Rozwijany pasek z ikonami będący niejako podmenu głównego paska menu, który w swoim wyświetlanym opisie zawiera przecinki, nie jest w ogóle wyświetlany. FRAGMENT PLIKU .MNU SPRAWIAJĄCY ŻE PODMENU NIE ZOSTANIE WYŚWIETLONE: [_Flyout("opis1, opis2, opis3", ikona.bmp, ikona.bmp, _OtherIcon, MENU.PODMENU)] FRAGMENT PLIKU .MNU, KTÓRY ZOSTANIE WYŚWIETLONY: [_Flyout("opis1 opis2 opis3", ikona.bmp, ikona.bmp, _OtherIcon, MENU.PODMENU)] Edited December 5, 2017 by e_CAD Quote
kruszynski Posted December 6, 2017 Report Posted December 6, 2017 Dziękuję za zgłoszenie, przekazałem temat do ZWSOFT. Quote
e_CAD Posted December 21, 2017 Author Report Posted December 21, 2017 Znaleźliśmy jeszcze jedną drobną niekonsekwencję w pliku .mnu. Mianowicie, jeżeli w pliku .mnu występuje kilkukrotnie taka sama pozycja, tak samo zdefiniowana, z takimi samymi ikonami to w górnym menu POP ikony wyświetlane są tylko przy pierwszym wystąpieniu tej pozycji, w kolejnych pozycjach już ikon brak. W menu TOOLBARS ikony są wyświetlane prawidłowo w każdym wystąpieniu pozycji. Quote
kruszynski Posted December 21, 2017 Report Posted December 21, 2017 Dziękuję za zgłoszenie, przekażę informację do ZWSOFT. Quote
kruszynski Posted December 21, 2017 Report Posted December 21, 2017 Czy mógłby Pan przesłać plik mnu na podstawie którego mógłbym potwierdzić ten problem? z mojego testu wynika, że ikonka wyświetla się w takim przypadku. Być może czegoś nie zrozumiałem. test0002114.mnu Settings.ico Quote
e_CAD Posted December 21, 2017 Author Report Posted December 21, 2017 (edited) Proszę, w załączniku przygotowałem przykład obrazujący brak ikony w menu POP w drugim wystąpieniu. Być może problem dotyczy tego, że w moim przykładzie są: - zagnieżdżone podmenu - jako plik z ikoną wykorzystany jest plik .bmp menu_przyklad.mnu UZS.bmp Edited December 21, 2017 by e_CAD Quote
kruszynski Posted December 22, 2017 Report Posted December 22, 2017 ok, dziękuję za przykład, potwierdzam problem i wysyłam zgłoszenie do ZWSOFT. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.