Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
VERNUM=2017.01.23 (13656)
 
po użyciu komendy ctrl + 0 (wyczyść ekran) i po ponownym włączeniu interfejsu w trybie klasycznym brak paska z ikonami - w trybie wstążkowym wszystko ok. Nie pomaga restart profilu (opcje->profile->resetuj).
Opublikowano

Dzień dobry,

Mnie, w tej samej wersji, działa to dobrze.

Może Pan spróbować resetu profilu w inny sposób:

Proszę otworzyć dowolny folder i wkleić: %appdata%\ZWSOFT\ZWCAD\2017 (enter)

i tam (przy zamkniętym programie) zmienić nazwę katalogu pl-PL (lub en-US)

Pozdrawiam.
Opublikowano

Witam,

Proszę jeszcze przez _MENULOAD rozładować menu ZWCAD, a następnie

wybrać Przeglądaj i znaleźć i załadować plik ZWCAD.mnu - w lokalizacji:

C:\Users\nazwa_użytkownika\AppData\Roaming\ZWSoft\ZWCAD\2017\pl-PL\Support

Pozdrawiam.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.