padon Opublikowano 13 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 VERNUM=2017.01.23 (13656) po użyciu komendy ctrl + 0 (wyczyść ekran) i po ponownym włączeniu interfejsu w trybie klasycznym brak paska z ikonami - w trybie wstążkowym wszystko ok. Nie pomaga restart profilu (opcje->profile->resetuj). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Klaczek Opublikowano 13 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Dzień dobry, Mnie, w tej samej wersji, działa to dobrze. Może Pan spróbować resetu profilu w inny sposób: Proszę otworzyć dowolny folder i wkleić: %appdata%\ZWSOFT\ZWCAD\2017 (enter) i tam (przy zamkniętym programie) zmienić nazwę katalogu pl-PL (lub en-US) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
padon Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Witam, niestety nie pomaga... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Klaczek Opublikowano 13 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2017 Witam, Proszę jeszcze przez _MENULOAD rozładować menu ZWCAD, a następnie wybrać Przeglądaj i znaleźć i załadować plik ZWCAD.mnu - w lokalizacji: C:\Users\nazwa_użytkownika\AppData\Roaming\ZWSoft\ZWCAD\2017\pl-PL\Support Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
padon Opublikowano 14 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2017 Rozwiązanie zadziałało - dzięki. Temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi