NCD Opublikowano 9 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2015 Zauważyłem że funkcja offset działa błędnie jeśli używamy jej we własnym układzie współrzędnych stworzonym np przez 3 punkty. Niemożliwe jest offsetowanie do środka jakiejś figury. Zawsze otrzymujemy odsunięcie na zewnątrz. Wszystko działa w globalnym układzie współrzędnych i w widokach ( Lewy/prawy/ tył przód ) Tak więc konieczne jest przejście do odpowiedniego widoku i w nim użycie tej funkcji. Błąd już zgłosiłem. ;-) Cytuj
Martin_S Opublikowano 12 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2015 Prosze pokać to na grafikach, bo mi działa ok (offset na prostokącie w układzie lokalnym wg 3 punktów). Chyba ze cos nie rozumiem. Cytuj
NCD Opublikowano 12 Października 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Października 2015 (edytowane) W marnej jakości i na szybko. Wpierw widać gdzie jest błąd . Offset następuje na zewnątrz prostokąta pomimo wskazania jego wnętrza. Kiedy patrzymy w widoku z boku już jest OK https://youtu.be/bO9HFTmzZcI Edytowane 12 Października 2015 przez NCD Cytuj
pawmal Opublikowano 12 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2015 Witam Być może problem z kierunkiem odsunięcia związany jest z kierunkiem osi Z lokalnego układu współrzędnych. Informację przekażemy do producenta. Rozwiązaniem zastępczym jest odwrócenie obiektu przez chociażby funkcję 3Dorbit i wskazanie punktu z drugiej strony. Pozdrawiam Cytuj
NCD Opublikowano 12 Października 2015 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Października 2015 (edytowane) U mnie odwrócenie poprzez 3Dorbit nie działa ale jak pokazałem wystarczy na chwile przejść na widok z boku aby zadziałało poprawnie. Całe szczęście że udaje się to obejść, bo często używam tej funkcji w dowolnych układach współrzędnych . Edytowane 12 Października 2015 przez NCD Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.