kaminki

Użytkownik forum
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Aktywność reputacji

  1. Upvote
    kaminki otrzymał(a) reputację od kruszynski w Dynamiczna modyfikacja obiektów C#   
    Mam okrąg w kilku egzemplarzach na rysunku. Gdy modyfikuję jeden dowolny to pozostałe również zmieniają się. Czy jest inny sposób niż przez bloki? Czy zadziałałoby to poprzez użycie "event handle"? 
    - utworzyć nod do przechowywania informacji o nazwie np. "my_circle"
    - narysowanie okręgu o promieniu r
    - dodanie jego ObjectId do my_circle
    - kopiowanie okręgu oraz dla każdej kopi dodanie Objectid do tego samego my_circle
    - każdy okrąg w xdate będzie zawierał  tekst "my_circle" -> potrzebne do identyfikacji wszystkich okręgów powiązanych z nod o takiej samej nazwie
    - każdy okrąg będzie posiadał załadowany event handle do metody analizuj() (handle wrażliwe na modyfikację obiektu)
    - a w metodzie analizuj():
        * gdy zostanie wywołane to znak, że obiekt został zmodyfikowany. Zapamiętanie zmienionego obiektu. Pobranie z xdata jego nazwy, przejście do nod -> my_circle i w pętli po wszystkich obiektach odczyt ObjectId -> pobranie każdego rzeczywistego obiektu, usunięcie go i podstawienie w to miejsce zmodyfikowanego okręgu. Jeżeli oczywiście można bezproblemowo użyć zapisu o ObjectId jako string do odszukania na rysunku obiektu okręgu.
    Czy jest to dobra droga do rozwiązania problemu? Jeszcze nie pisałem tego, a chciałbym dowiedzieć się czy jest możliwe takie rozwiązanie lub może istnieje lepsze podejście.