Piotr.Piskorz Opublikowano 3 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Witam. Będę pisał krótko nie owijał w bawełnę. Pracuję na zwcadzie standard. Dzisiaj musiałem zdeinstalować program i zainstalować go od nowa. Problem polega na tym, iż przy aktywacji bez klucza USB - program się zawiesza: Błąd: Opis: Problem spowodował, że ten program przerwał interakcję z systemem Windows. Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: AppHangB1 Nazwa aplikacji: ZWCAD.EXE Wersja aplikacji: 0.0.0.0 Sygnatura czasowa aplikacji: 4ea03e32 Podpis zawieszenia: a888 Typ zawieszenia: 0 Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowy podpis zawieszenia 1: a8881d149caecd639c2496adf9d041fe Dodatkowy podpis zawieszenia 2: 0bd9 Dodatkowy podpis zawieszenia 3: 0bd9b0e746f89e2abb5e1e9c59c966c9 Dodatkowy podpis zawieszenia 4: a888 Dodatkowy podpis zawieszenia 5: a8881d149caecd639c2496adf9d041fe Dodatkowy podpis zawieszenia 6: 0bd9 Dodatkowy podpis zawieszenia 7: 0bd9b0e746f89e2abb5e1e9c59c966c9 Bardzo proszę o szybką pomoc. Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawmal Opublikowano 3 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Witam Czy licencja została zwrócona z poziomu Menedżera licencji przed deinstalacją programu? Jaki posiada Pan system operacyjny? Jaka wersja ZWCAD jest aktywowana? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr.Piskorz Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 (edytowane) Obawiam się że nie zrobiłem tej operacji. Działam na systemie Win 7 64-Bit. Wersja programu: ZWCAD 2012 Czy jest jakaś możliwość zwrócenia licencji po tym fakcie?? Pozdrawiam Edytowane 3 Lipca 2013 przez Piotr.Piskorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawmal Opublikowano 3 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Proszę uruchomić program ZWCAD przez prawy przycisk myszy Uruchom jako Administrator, wygenerować plik żądania (tak jakby nie było połączenia z Internetem) i przesłać go na adres pomoc@dobrycad.pl Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr.Piskorz Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Mail został wysłany Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr.Piskorz Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Problem został rozwiązany. Dziękuję bardzo za pomoc Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.