Martin_S Opublikowano Czwartek o 12:36 Zgłoś Opublikowano Czwartek o 12:36 jak to zrobić, bo taka bryła powierzchniowa daje się zmieniać poleceniem stretch/rozciągnij
RobS Opublikowano Piątek o 10:20 Zgłoś Opublikowano Piątek o 10:20 Bryła po rozbiciu poleceniem X / ROZBIJ zamieni się w ściany które są regionami. Kolejne rozbicie spowoduje, że bryła będzie szkieletem zbudowanym z linii które można w łatwy sposób rozciągać. Ponadto możesz użyć polecenia GŁADSIATKA / _CONVTOMESH które przekształci bryłę w Siatkę. Po rozbiciu Siatka staje się zlepkiem Ścian 3D które można rozciągać chwytając za wierzchołki.
Martin_S Opublikowano Piątek o 12:57 Autor Zgłoś Opublikowano Piątek o 12:57 dzięki RobS ... jak pozbyć się zaokrąglań przy konwersji BRYŁA3D do SIATKA ,,... jakie zmienne tym sterują, gdzie to i jak zmienić prostopadłościan chce by dalej tak samo wyglądał.. a tak na default/domyślnych jest tak: po
RobS Opublikowano Piątek o 13:37 Zgłoś Opublikowano Piątek o 13:37 Po stworzeniu siatki wybierz polecenie USGŁADSIATKI / _MESHSMOOTHLESS
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się