Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bryła po rozbiciu poleceniem X / ROZBIJ zamieni się w ściany które są regionami.

Kolejne rozbicie spowoduje, że bryła będzie szkieletem zbudowanym z linii które można w łatwy sposób rozciągać.
 

Ponadto możesz użyć polecenia GŁADSIATKA / _CONVTOMESH które przekształci bryłę w Siatkę.

Po rozbiciu Siatka staje się zlepkiem Ścian 3D które można rozciągać chwytając za wierzchołki.

image.png.a60b146022edadb0e44744b8a63a430d.png

Opublikowano

dzięki RobS ... jak pozbyć się zaokrąglań przy konwersji BRYŁA3D do SIATKA ,,... jakie zmienne tym sterują, gdzie to i jak zmienić

prostopadłościan chce by dalej tak samo wyglądał.. a tak na default/domyślnych jest tak:

 

006.jpg.a89e0801430441e61ecbe3cfbae659f4.jpg

po

007.jpg.ba669dda08bb01c9c64eaf7109347bfe.jpg

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się