Rotolo74 Opublikowano 26 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca Ciao a tutti , mi hanno inviato un file DWG e mi si apre in questo modo ..... non riesco a selezionarlo per estrarre il mio profilo ... Come posso fare ?? Grazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawmal Opublikowano 26 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca Ciao, controlla se il layer su cui si trova la finestra non è disabilitato o bloccato. Fare doppio clic su questo oggetto, il profilo è probabilmente nel modello. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rotolo74 Opublikowano 27 Marca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca When I opened the drawing it appeared as a non-selectable profile on the sheet, I didn't think that by going to blocks I would find it..... in this way I was also able to view it in the model. Thank you HI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawmal Opublikowano 27 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca Hi, usually the model is displayed on the sheet through the viewport, and probably the viewport itself is on a hidden layer, so it was not possible to select the profile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rotolo74 Opublikowano 27 Marca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca Thanks to the availability Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi