zwonko Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 (edytowane) Wszystko o co mi chodzi wyjaśnione jest w załączniku w DWG. Próbowałem wystartować z lispa udostępnionego tutaj: https://www.theswamp.org/index.php?topic=19881.30 (lisp Moveatt) ale niestety rusza wszystko nie to co trzeba i nie wiem gdzie wskazać konkretny atrybut. CO pewnie też ważne to blok może mieć oczywiście różny obrót, ale podany wyzej lisp sobie z tym radzi. Proszę o pomoc... correct_opis.dwg Edytowane 4 Sierpnia 2021 przez zwonko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 EDIT: znalazłem jeszcze że LeeMac zrobil coś takiego jak Mvatt: http://www.lee-mac.com/attmodsuite.html ale widzę że jest tu problem z rotacją bloków no i jak do tego dopisać przesuwanie elipsy to nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko Opublikowano 7 Sierpnia 2021 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2021 w sumie to innym podejsciem ale ogarnąłem temat (defun C:corblk (/ doc x ATT dis rot ) (vl-load-com) (princ "\nMove selected Attributes") (setq doc (vla-get-activedocument (vlax-get-acad-object))) (vla-startundomark doc) (cond ((ssget (list (cons 0 "INSERT"))) (setq dis (getdist "\nType in scale: ")) (setq dis (* 3.8 dis)) (vlax-for item (vla-get-ActiveSelectionSet doc) (cond ((= (vla-get-HasAttributes item) :vlax-true) (setq att (variant-value (vla-getattributes item))) (foreach x (safearray-value att) (setq rot (vla-get-rotation x)) (vla-put-insertionpoint x (vlax-3d-point (polar (safearray-value (variant-value (vla-get-insertionpoint x))) rot dis ) ) ) ) (vla-update item)) ((princ "\nNo blocks in drawing")))))) (vla-endundomark doc) (princ) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.