Na filmie pokazałem jak wstawiać punkty w 3D:
- bazując na punktach charakterystycznych obiektów,
- w odniesieniu do układu współrzędnych,
- w stosunku do innego punktu,
- wzdłuż krzywej,
- na powierzchni,
- na środku powierzchni,
- rzutując na powierzchnie,
- w cylindrze (promień, kąt, wysokość),
- w sferze (promień, kąt, kąt).
Pokazałem także jak wstawić nowy układ współrzędnych, zorientować go, oraz przełączać się pomiędzy układami.
0 komentarzy
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się