Czy jesteście zadowoleni z ZW-cada?


PawełH

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. :shock:

Mam zamiar kupic program cad-owski. Jestem początkującym cad-owiczem z branzy sanitarnej. Zamierzam używać programu do projektowania sieci i instalacji sanitarnych. Zastanawiałem się nad zakupem niedrogiego rozwiązania. Czy ZW-cad polecacie? Co sądzilicie i Intellicadie Instalsoftu pod nazwą Arcadia. Ceny są porównywalne. Gdzieś przeczytałem że ZWcad działa szybciej. Jeszcze jedno sprzęt mam dośc słaby (Laptop 2 rdzeniowy procesot, 1Mb ram, grafika słaba) czy będzie działał przyzwoicie.

Z góry dziękuje za odpowidz.

Paweł :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. :shock:

Mam zamiar kupic program cad-owski. Jestem początkującym cad-owiczem z branzy sanitarnej. Zamierzam używać programu do projektowania sieci i instalacji sanitarnych. Zastanawiałem się nad zakupem niedrogiego rozwiązania. Czy ZW-cad polecacie? Co sądzilicie i Intellicadie Instalsoftu pod nazwą Arcadia. Ceny są porównywalne. Gdzieś przeczytałem że ZWcad działa szybciej. Jeszcze jedno sprzęt mam dośc słaby (Laptop 2 rdzeniowy procesot, 1Mb ram, grafika słaba) czy będzie działał przyzwoicie.

Z góry dziękuje za odpowidz.

Paweł :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem projektantem z branży sanitarnej i używam ZWCADA. Wg mnie jest to najlepszy program typu CAD z konkurencji Autodesku. Testowałem intelicady, bricscady i zwcada i ostateczny wybór padł na ZWCADA. Nie ma prawie róznic w obsłudze między Zwcadem a Autocadem. Jedynym minusem w branzy sanitarnej jest to, że pod Zwcada nie ma jeszcze programu do liczenia wentylacji. Niedługo jednak to się zmieni bo Tomicad szykuje wersję Wentyli pod Zwcada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ogólnie jestem zadowolony. Jenak są pewne mankamenty np.